RO EN
Home/Membri/Contul meu/Contact

Semniarii web "Despre Japonia": "Challenges of the Japanese Market" si "Japan Entry Strategy", 18 si 25 februarie 2014

Centrul UE-Japonia va organiza în luna februarie două seminarii web referitoare la "Provocări ale pieței japoneze" și "Strategia de intrare pe piata din Japonia”.

Seminarul web „Challenges of the Japanese Market”va avea in data de 18 februarie 2014 si este dedicat companiilor europene care doresc să pătrundă pe piața japoneză. Obiectivul acestui eveniment este de a revizui diferite provocări și de a oferi instrumentele necesare pentru o comunicare eficienta in relatia de business cu partenerii sau clientii Japonezi.
·         Informațiile furnizate în timpul seminarului:
·         Caracteristicile specifice ale culturii japoneze de afaceri
·         Maniera corecta de abordare a japonezilor in relatia de business
·         Care este sensul real din spatele "Da-ului" japonez
·         Cum poate fi influențat procesul de luare a deciziilor
·         Așteptările  privind schimburile de informații, de calitate, și servicii pentru clienți
·         Eticheta japoneza de afaceri
Vorbitor: Olivier VAN BENEDEN, Biroul de Consultanta Japan
Pentru mai multe informații vă rugăm să consultați link-ul seminarului:
http://www.eubusinessinjapan.eu/library/event/webinar-03-challenges-of-the-japanese-market
Cel de-al doilea seminar web , „ Japan Entry Strategy”, va avea loc in data de 25 februarie.
Există diferite strategii de intrare pe piata din Japonia, pe care o companie le poate adopta. Fiecare strategie are propriile niveluri de cheltuieli, beneficii, riscuri și probleme juridice / fiscale, care urmează să fie evaluate cu atenție. Metoda cea mai potrivită este de obicei determinată de potențialul piaței, gradul de expertiză internațională al companiei, precum și de resursele disponibile. Cele mai multe IMM-uri folosesc strategia de exportator direct prin angajarea unui agent sau a unui distribuitor, dar există și alte opțiuni, care vor fi prezentate in cadrul seminarului și pentru care vor fi furnizate informații specifice și practice, în funcție de următoarele trei categorii:
·        Partea I – Abordarea Vânzărilor Directe: Operațiuni sau birouri de legătură reprezentative, sucursalele, filialele (Kabushiki Kaisha versus Godo Kaisha) și E-commerce sau E-business.
·        Partea a II-a - Abordarea Vânzărilor indirecte: agenți, distribuitori și companii comerciale.
·        Partea a III-a – Parteneriate si Aliante Strategice: Acorduri informale și formale de parteneriat, de acordare a licențelor și de franciză, M & A (fuziuni si achizitii) si Joint Ventures.
Seminarul se adreseaza companiilor din UE care doresc sa se apropie de piața japoneză sau isi revizuiesc opțiunile în ceea ce privește Strategia de intrare pe piata din Japonia.
Vorbitor: Philippe HUYSVELD, Senior Consultant & CEO, GBMC (Global Business & Management Consulting).
Pentru mai multe informații vă rugăm să consultați link-ul seminarului:
http://www.eubusinessinjapan.eu/library/event/webinar-04-japan-entry-strategy
website realizat de DOW MEDIA